Saturday, December 28, 2019

1471: Cinta Hatiku - Najla Nazihah binti Shaizhar - Episod 2

Hi Semua. Macam mak datin tak? Nak juga beg frozen ni. Harga? Erm.....

Tak nak pandang kamera. Susu saiz gergasi ni. Ada 2 jenis susu dalam beg tu.

Ok! bergaya kan saya? Ni je antara gambar terbaik yang mampu dihasilkan.

Pandang sini.. Pandan sini. Adui!! anak.. ooooh anak..

Ni lah dua susu gergasi tu. Sebesar alam. Tu yang menarik minat budak-budak bergambar kot!


Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Anak bertuah ni dah kena perintah berkurung tak boleh masuk tengok wayang untuk satu tempoh yang tidak mampu dijangkakan pada masa ini

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015