Friday, November 09, 2018

1445 : Selangor Fruits Valley


 Pertama kali disini. Ada 'tragedi oktober' berlaku sebelum sampai di sini

 Jom naik kereta api. Ahli rombongan hari ini seramai 5 dewasa + 4 kanak-kanak

 Ada banyak tempat boleh ambil gambar. Jom la layan gambar apa yang ada

 Dulu diri sendiri jadi model. Sekarang, masanya untuk anak pulak beraksi #najla nazihah

 Stop ke dua dekat #tamanarnab. Sukalah #najlanazihah dan #nourmuhammadanas

 Dengan beraninya #anas pegang arnab. #najlanazihah pun #teruja juga tengok arnab tu

 #najlanazihah yang suka dengan binatang termasuk kucing, ayam, ikan dan lain-lain


 Anak oh! anak suruh tengok kamera pun x nak. #sesaat je mampu. ha ha ha

Gambar #mummy dengan #anakanda. Ni kat hentian ke 3. Ada rumah kampung dan binatang-binatang
Lagi aksi posing di rumah kampung. Pandai pulak #najlanazihah tengok kamera.

Tuesday, October 23, 2018

1444 : Wajah Kesayangan Hamba >> Najla Nazihah bt Shaizhar

Dan bila.. Wajah kesayangan mummy & daddy #najlanazihah. Seriusnya.. mcm siapa?

Wednesday, August 08, 2018

1443 : #PERNAH TERASA

    Dan bila.. Hanya manusia biasa yg tak lari dari melakukan kesalahan.

Tuesday, August 07, 2018

1442 : #TAKNAK

Saturday, August 04, 2018

1441 : Asam Garam Adik Beradik







Friday, August 03, 2018

1440 : Mutiara Jumaat - Hidup Ini Banyak Pilihan

Dan bila.. Pilih untuk sabar. Di teruskan dgn diam. Di ikuti dgn bertabah. Berserta dgn kekuatan dan kecekalan mengharungi sebuah kehidupan.#bersyukur
Komen
Sis Lin Sabar itu indah... manakala diam itu emas ..
Uruskan


Balasan1h

Thursday, August 02, 2018

1439 : Selamat Tinggal E-11-11 (Part 1)

Dan bila.. 12.11.11 hingga 31.07.18 (mungkin)
hampir 7 tahun. Selamat tinggal kenangan #memori
Komen
Nazuha Waharp Moh le kita pindah ke tempat yg lebih baik..lebih tenang dan lebih bahagia...
Uruskan


Balasan3h
Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015