Wednesday, January 20, 2016

1374 : Semasa - Bin Waharp's Grocer, Saujana Utama, Selangor (Majlis perasmian)

Tarikh : 16.1.16

Perkara : Majlis Perasmian Pasar Mini Bin Waharp's Grocer, Saujana Utama
 Antara pembekal produk yang membuka kaunter food testing.Kelihatan Rezza Brand di situ.

Belon dalam bentuk pintu gerbang juga telah siap sedia pada pagi tersebut.Konsep warna seperti di atas la ye.
Kambing golek in the house.Eh! bukan house la tapi mini mart.Ha ha ha. Nasib x berapa gemar sangat kambing2 ni.
Adabi pun ada.Dia orang kata sedap.Yelah, teman ni dari datang kerja sampai habis kerja ada dalam kedai je. Nasib badan la kan?
Karipap itu kelihatan menyelerakan.Banyak juga produk yang boleh di cuba.Boleh di beli di dalam selepas majlis perasmian.
Eattime.Dia orang kata sedap.Panaskan dalam microwave je.Tapi harga dia mahal sikit la.Ada daging salai dan ikan patin masak tempoyak.

 Hanya mampu melihat gambar.Tak merasa pun. Tak ada orang tolong ambikan pun. Sedih kan? tetiba..

 Yg ni sugarholic.Erk! betul ke ejaannya. Ye la kot!. Ok, tak terlalu manis dan sesedap rasa.

Macam - macam produk Rezza Brand ni ada.Ada byk perisa bubur nasib. Aku ni x berapa gemar sangat bubur - bubur.Sekali sekali makan boleh la.
 Produk kesihatan.Makanan tambahan la.Ada dari sumber habatulsauda, madu dll la (tak tertaip)


Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Alhamdulillah akhirnya terasmi juga Pasar Mini pertama keluarga mertuaku.

2 comments:

zulfahami zahari said...

jatuh hati kat slogan "your halal station" . Mini mart dengan tema yg menarik!

Memang meriah event tu walaupun dapat tengok dalam gambar je..

Shaizhar said...

terima kasih.

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015