Monday, October 05, 2015

1328 : Preview - Car Boot Sale

Kau orang pernah pergi membeli belah di car boot sale? Aku secara jujurnya macam x pernah pergi je.Pernah ke? Macam ingat - ingat lupa pulak.Selalu tengok gambar dan membaca je.Ada juga kawan blogger yang dah lama kenal joint car boot sale kat tempat tinggal dia nun jauh di pantai timur.

Ni lah orangnya. Ni link url blognya Kaki Berjalan, Mata Memandang, Jari Menaip jemput la singgah. Alhamdulillah dia dah buka vendor butik kat Wakaf Che Yeh, Kelatan.

Insya-Allah aku pun nak juga menjadi salah seorang perniaga di Car Boot Sale.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Jadikan kejayaan orang lain sebagai pembakar semangat untuk berjaya. Semoga segalanya di permudahkan.

2 comments:

Sis Lin said...

Aku pun sama nak juga menjual macam ni, tak jual buku pun jual barang terpakai koleksi sendiri dgn harga murah dan nak buat amal sambil menjual..Insyaallah

Shaizhar said...

good luck ye. selamat berniaga carboot sales

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015