Thursday, July 09, 2015

1274 : Iftar >> Staf Telaga Biru @ Primera Hotel Kuala Lumpur

Lokasi : Level 9, Primera Hotel Kuala Lumpur


Tarikh & Hari : 3.7.2015 (Jumaat)

Dalam kereta tengah tunggu My Wife depan ofisnya.So, kita selfie seround kasi upload orang tengok.

Jom beratur ambik makanan. Lauk - lauknya ok - ok la (jgn nak cerewet sangat la) tapi kuih dan muihnya memang terbaik.Cuma airnya je kurang menarik di tekak ini.

Dah ambik makan jomlah kita duduk berjemaah menanti waktu berbuka puasa. Ikutkan makan kuih dan muih je.Lepas tue maghrib.Sekali, tengok semua dah ambik nasi dan lauk pauk kan. Tapi.ok juga macam ni.Tak ada lah dua tiga kali kerja kan.Ye lah, lepas solat nak makan lepas tue solat maghrib lak.Macam membuang masa je.

Dan the nasi with lauk pauk and kuih dan muih serta limau.Dan sambal belacannya is pedas dan menyebabkan diriku mengalami kesakitan perut memerut selama seharian esoknya.

Lepas solat maghrib sementara menanti solat isya ada tazkirah ringkas. siapa tahu nama ustaz ni?

Imam Muda Asyraf.Rasanya 1st time kot jumpa depan - depan. Ye ke? kot! x ingat selalu tengok kat TV je.

Cilok gambar daripada whatsup. Sekarang senang nak update blog.Tak ada gambar dari kamera/HP sendiri guna je yang orang punya.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Semoga akan ada peluang untuk menemui Ramadan di tahun akan datang.A-Min.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015