Tuesday, June 30, 2015

1269 : Iftar Geng K (K.A.M.I.E) kali & tahun ke 12 sejak 2004 - 2015 >> Hari Kejadian

Lokasi : Taman Tun Dr. Ismail, TTDI, Kuala Lumpur

Tarikh & Hari : 27.6.2015 (Sabtu)

 Cilok daripada gambar whatsup sana whatsup sini. Gambar tak mengikut turutan.

Ini yang datang awal.Episod pertama macam biasa belek - belik menu.Nak makan apa yek?

Nasik tumpeng tue saya punya.My Wife makan nasi + ikan talapia goreng + sayur belacan.
Anak sulung Ummi.Jap je masa berlalu.11.11.15 ni dah nak masuk 2 tahun dan bakal dapat adik.

Umie dan Kak Retna.Bukan selalu jumpa pun. Jarang - jarang jumpa dah sekarang ni.


Amat anak sis lin yang dah meningkat sedang meniti usia remaja.Yang tengah tue Izu yang dah kembali menjadi orang KL selepas 3 tahun nun jauh kerja di sabah.Yang kanan tue My BFF Sodep.Dah kenal dekat 11 tahun.

Ahli jemaah yang hadir.Ada ramai lagi.Tapi mereka ada alasan sendiri kenapa tidak dapat hadir.

Posing gaya pertama. Jom - jom pakat tengok kamera.Aduh! nama aku tunduk bawah pulak tue.

Gaya ke dua pulak.Ini nampak lagi menarik dan semua nampak bersiap sedia untuk menunjukkan aksi.

Happy Belated Birthday Kak Retna. (Birthday nya 19.6.15 yang lalu). Tergejut x ?

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Semoga ada rezeki untuk kita bersama berkumpul untuk ke 13 kalinya pada tahun hadapan 2016 untuk berbuka puasa bersama - sama. Insya-Allah.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015