Saturday, May 23, 2015

1247 : Untuk Ke Dua Kalinya #KuTerimaSegalanyaDenganRedha


Nazuha Waharp shared a memory from May 16, 2014.
Tahun lepas di bulan yg sama bulan Mei kami dapat perkhabaran duka...doc dah kan baby tak berkembang dan dah tak ada denyutan jantung.sama juga dgn tahun ni kami tempoh pengalaman yg sama seperti tahun lepas.cuma bezanya tahun ni saya lebih tenang dan tabah..tak ada air mata yg keluar bila doc cakap "zuha baby awak dah x ada" hanya yg keluar dari mulut saya, "alhamdulillah doc saya redha"..doc bagi tempoh saya dan suami bincang dan bertenang sebelum saya DNC.
15.5.15 tarikh y...
See More
 — feeling positive with Shaizhar Abu Bakar.


Dan bila.. untuk kedua kalinya. semoga my wife Nazuha Waharp tabah dan sabar menghadapi dugaan dari Nya. Pasti ada hikmah utk setiap apa yg terjadi.‪#‎kuterimasegalanyadenganredha‬#pasrah.


Berdebar-debar.menunggu untuk DNC kali ke 2 setelah DNC pertama tahun lepas...Sabar dan redha dengan ketentuanNYA..semoga ada lagi rezeki selepas ni...
 — feeling positive with Shaizhar Abu Bakar


Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Semoga kami berdua tabah dan sabar menghadapi apa juga dugaan dari Nya. Sesungguhnya pasti ada hikmah di sebalik setiap kejadian. Be Strong !! My Wife sangat kuat untuk kali ke 2 menerima perkhabaran sedih ini.Percayalah tuhan adalah sebaik - baik perancang.Terima qada dan qadar ini dengan redha.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015