Wednesday, May 20, 2015

1244 : The Goodwords Inspired By Telaga Biru >> The End

Cerita dah basi tapi tetap juga nak cerita.Ada aku kisah? Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015 telah melabuhkan tirainya pada 3 Mei 2015.

 Lokasi wajib setiap tahun ialah di Putra World Trade Centre, PWTC, Kuala Lumpur, Malaysia.

 Antara produk laris The Goofwords Inspired By Telaga Biru. Button Badge berharga RM 10 (3 pcs)
 Berminat? Wah! tetiba... ramai juga yang berminat nak jadi pengedar.Anda bila lagi? ha !

 FM yakni Fridge Magnet yang berbagai bentuk dan saiz.

T - Shirt yang simple tapi warna dia menarik. Kalau tulisan dia tue kat bahagian belakang lagi cantik!

 T - Shirt warna kuning. 'Pelihara Pandanganmu'... dengar tue anak - anak?

 Solat wajib 5 waktu. Solat sunat dan yang lain - lain perlu di laksanakan juga. Ikut sunnah kan.
 Merah wooo bajunya. I Like! tapi... ada ke saiz? ha ha ha ha.

Ini paling terkesan.Tak insaf juga tak tahu lah.Yang sedihnya saiz ada sampai XL je. Next time kena banyakkan saiz hingga 3XL. Kan?

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Alhamdulillah jualan produk The Goodwords melebihi target yang ditetapkan dan memberi sumbangan kepada peningkatan kutipan Telaga Biru di Pesta Buku kali ini. Insya- Allah panjang umur dan ada rezeki kita jumpa lagi di tahun hadapan. Khabarnya 22.4.2016 hingga 1.1.2016. Save the date ok!

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015