Friday, March 06, 2015

1218 : Cuti - Cuti Malaysia 2015 >> Sanrio Hello Kitty Town & Little Big Club - Cerita 2



  Aktiviti pertama ialah menghias biskut Hello Kitty.Tapi kena tunggu giliran juga la.

 Itulah rupa paras yang perlu di tiru.Contoh itu sangat cantik dan menarik kan?

Inilah hasil kekreatifan aku yang ta seberapa. Comot bagai.Tapi menarik la juga kan. Lepas dah siap buat. Boleh ngap!
My Wife pun menunjukkan kepakarannya menghias.Time ni kami ber4 je. Adik Ipar dan biras menguruskan anak ke 2nya.Biasalah time tidur budak.

 Inilah salah satu bilik aktiviti di Hello Kitty Town.

Kakak Eizzah dan Hello Kitty

Lagi gambar dengan Hello Kitty

Jom tengok aksi selfie aku. no.1

Serius nampak? yang ke 2

Senyum manis. yang ke 3.

Kali ini aksi aku pulak dengan Hello Kitty. Aku lebih besar daripada replika ini.

My Wife dan basikal pink.
Aku dan basikal pink. Dah tukar gambar ini buat jadi gambar profile di FB

Kakak Eizzah yang cantik.

Kakak Eizzah yang comel.

Kakak Eizzah yang comel.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Bersambung dengan edisi photoshoot kat green background.

2 comments:

ch@ said...

kakak Eizzah sangat ngam dgn outfit tu, sesuai dan very the cute. tergelak tgk abg shai ngn hello kitty, hahahaaa...

Shaizhar said...

Sesekali dgn hello kitty bukan selalu pun.

yup! girl memang suka pink.
jadi kakak eizzah ni memang minat hello kitty + frozen yg memang fenomena tue!

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015