Thursday, January 08, 2015

1208 : Cuti - Cuti Malaysia 2015 >> I City, Shah Alam (Episod Akhir)

 
Terima kasih untuk hadiah yang tak seberapa ini.(Dalam hati : Tak kan nak makan bunga2 ni pulak!)

Tolong !! Tolong !! jangan makan saya.. (Tak habis - habis lagi episod minta tolong)

Dan bila... Spiderman pun datang menolong. Terima kasih abam spiderman. I Like !!

Gaya tak menjadi. Yang pasti monyet itu sangat cute dan penuh bergaya.

Aksi My Wife. Suka gambar ini.Sebab aku yang ambik. ha ha ha.

Sampai hati tuan puteri sepak kepala saya. hu hu hu. penuh bergayakan si model ini.


Aksi spontan. Wahai gergasi.. Jangan makan saya. sebab saya tak mandi lagi. Ha ha ha ha.

Wah! bersungguh - sungguh model itu beraksi.Mengalahkan pelakon lelaki terbaik asia tenggara.

Akhirnya hajat hati nak ke sini sampai juga. Syukur alhamdulillah. ha ha ha ha.
Saya dan kucing di Paris bukan parit yo! kau ada. Janji i dah sampai. Walaupun......

Saya  suka.. saya suka... Eifiel Tower kau tunggu aku datang (Dalam mimpi)

Lagi aksi dan gaya bersama kucing yang tak bergerak - gerak.

Bestnte dapat naik kereta kuda. Kuda ku lari gagah dan berani. ooooh! kudaku....


Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Percutian tanpa di rancang. Segala gambar - gambar ini di I City.

2 comments:

anakomak said...

dah lama nya tak baca blog orang....
psstt rajin blog balik eh skrg ni hehe

Shaizhar said...

Alhamdulillah.
Dah kembali aktif berblog

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015