Tuesday, January 06, 2015

1207 : Cuti - Cuti Malaysia 2015 >> I City, Shah Alam (Episod 3)

Tolong!! Tolong!! rumah saya terbakar :p. macam real je kan?

Pertama kali.. ye!! akhirnya saya jadi tukang perah susu lembu.Terbaik dari ladang.

Amboi... amboi... amboi makan tak ajak. tak kira nak juga. kata aku memandang penuh makna.

Tolong !! Tolong.... lariiiiiiiiiiiiiii. h....a....n....t...u

Mana lagi comeeey? Penguin2 itu atau modelnya yang cute miut? ha ha ha....


Tolak!! tolak!! tolak!! habis basah. Terpaksa tukar seluar lain. kan.. kan... mcm real je!

Bergambar bersama haiwan peliharaan. Ha ha ha .. sah - sah aku sama saiz dengan anak gajah tue.


Penyu oh penyu kenapa kau tak mahu timbul? Macam mana aku nak mahu timbul manusia nak makan telur aku. kan......


Perumpamaan yang sesuai ialah "berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul".

Ini duit aku la... bukaaaan.. duit aku.. bukaaaan la... sotong sungguh la kamu ni. Eh! aku ke sotong? Bukan kau ke sotong yang suka menyotong. Kembalikan duit aku....

Jom kita minum dulu... Tak berapa suka sangat gambar ni. Tapi model tue bergaya macam betul2.

Suka.. suka.. suka. Gambar dan aksi ni paling menarik tertarik kau memang the bomb!

Main simbah - simbah pulak! tahu la musim hujan. Yang penting aksi ni memang.... apa yek!

Kepadamu kekasih.. aku serahkan, jiwa dan raga aku serahkan.... (lagu apa kah?)

Apa pandang - pandang? Nak kena belasah ke? (Dalam hati : Aduh sakitnya jari - jemariku)

Duit - duit di manakah duit? terima kasih, terima kasih. Yahuuuu... Aku kayo!

Walaupun rupa kamu tidak cantik seperti bidadari namun aku tetap sudah jatuh cinta padamu.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Bersambung lagi, sebab cerita bergambar ini memang panjang berjala.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015