Tuesday, January 06, 2015

1206 : Cuti - Cuti Malaysia 2015 >> I City , Shah Alam (Episod 2)


Lokasi : Trick Art Museum, I City, Shah Alam

Bayaran : RM 15 Dewasa (Malaysia)

Tarikh & Hari : 4.1.15 (Ahad)

Pertama kali di sini. Trick Art Museum. Jom kita tengok siapa yang kena.

Diriku di dalam frame.Memberi aksi kaku bukan meniru seperti di sebelah - sebelah sana.

Sila abaikan keadaannya yang yang bercelana itu.Diriku sedang memikirkan apa yang di fikirkan.

Mari melukis, melukis si Monalisa. Cantik kan potret gambar lukisanku ini.Ada sapa - sapa nak beli?

Terima kasih saudari atas pemberian hidangan yang tak seberapa ini.

Ya unta... ya unta.. Antara gambar kegemaran ku.Sekali pandang macam betul - betul kan?

Jom naik tangga. Macam betul je kan. Pandai sungguh model ini bergaya kan? (puji diri sendiri)

Sekali ketuk je dah pecah berderai. Super power root kan saya ni. he he he .

Tolong !! Tolong!! ada buaya nak makan saya? (macam betul - betul je kan?)

Tolong!! Tolong!! ada ikan besar nak telan saya. 

Sampai hati kamu mahu membunuh saya.Apa kah dosaku? 

Baik aku larikan diri merentasi pintu masa ni. Pergi jauh - jauh dari sini. Bye !!

Taj Mahal India, Akhirnya sampai juga aku kat sini. Yahoooooo!!! kau ada?


Posing bang jangan tak posing !! Kat mana ni yek? Tetiba hilang ingat. Tapi ... yang penting cantik.

Penatnya jalan... jauh lagi ke nak sampai hujung. Eh! kenapa kat sini x boleh lalu. Dah runtuh la pulak.

Bersantai bersama - sama kawan - kawan menuju ke lautan yang luas.. tiba - tiba...

Tolong !! Tolong !! tak habis - habis lagi episod minta tolong. Kesian.. kesian

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Bersambung...

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015