Monday, January 05, 2015

1205 : Cuti - Cuti Malaysia 2015 >> I City, Shah Alam (Episod 1)

Lokasi : Space Mission @ I- City, Shah Alam

Bayaran : RM 15 Dewasa (Malaysian)

Tarikh & Hari : 4.1.15 (Ahad)

 Pertama kali menjejakkan kaki ke tempat ini.Di buka dari pukul 10 pagi.
 Siapa lagi gagah?? Semestinya saya lah. ha ha ha ha.
Jom masuk.... yang letihnya kena panjat anak tangga demi anak tangga menuju ke tingkat paling atas.
 Selamat datang....... (macam betul x?)
 Ye ye.. saya dan dia. Siapakah dia?
 Ni robot la bukan betul - betul pun.
 Jom merentas masa. Putih kan saya? Que putih.. que putih.. baru la putih (tiru iklan TV)
Akhirnya saya jadi angkasawan. Tahniah untuk diri saya. Jom ke bulan !!

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Percutian yang tidak di rancang.Terima kasih kepada penaja hotel.

2 comments:

Sis Lin said...

Hahahah panjat tangga ke panjang tangga ? hahaha

Shaizhar said...

typing error.. mcm la x penah? :p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015