Monday, December 29, 2014

1202 : Cuti - Cuti Malaysia 'Pusing2' Perak

 Dulu... hanya memandang dari kejauhan.
 Kini.. ber2 dan semakin dekat menghampiri
 Harga tiket parking RM 2 dan bayaran masuk RM 5 seorang (dewasa)
 My Wife yang pertama kali ke sini. Sungguh, macam kat luar negara kan.
 Diriku juga ini beraksi di hadapan Kellie's Castle
 Jom... Ayuh! kita ber2 menghampirinya.
 Suka gambar ini. Tak suka? Ada aku kisah. ha.. ha.. ha
 Hanya tinggal kenangan. Ce waaah...
 Berdiri teguh Kellie's Castle
 Lagi rupa paras Kellie's Castle dari dekat
 Di ruang lain semua kosong. Di sini sahaja ada perabot yang memang di kunci rapi.

 Ayuh mara ke hadapan. Mari kita melangkah. Hanya mendaki dan mendaki seorang diri.
 Dan pesan awal - awal dengan  My Wife kalau tak sedap tak payah masuk & naik sampai ke atas
 Dari atas mengambil pemandangan di bawah.
 Di salah satu ruang atau bilik di tingkat pertama bangunan ini.
 Saya suka.. saya suka. Cantik kan?
 Dinding ooo dinding kena engkau mcm ni?
 Merenung masa depan. Ada apa dengan 2015?
Dari luar jendela. Kelihatan nun jauh di sana. Syukur alhamdulillah hari ini langit di sekelilingnya cerah.
 'Adik jangan terjun dik, bahaya!' propa je lebih... tak pe jap lagi aku nak juga naik sana.
 Lagi permandangan dari tingkat ke 2.

 Orang kata kalau tak kuat semangat jangan datang atau masuk dalam ini. Betul ke?
 Apa?? Ada h.a.n.t..u??? Taaaaakuuuut.......
 Alhamdulillah akhirnya berjaya juga 'mendaki puncak'.

 Senyum tak perlu kata apa - apa.
 I Like!
 Jom kita bergerak - gerak khas.
 Apakah?

 Pulang marilah pulang.. marilah pulang.
Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Akhirnya... jika dulu hanya memandang dari kejauhan.Kini sudah dekat disini. Next..... hajat tak kesampaian. Redha dan terima ketentuan dari illahi.

1 comment:

Sis Lin said...

Amboiii..kemainnnn..
Aksi sendiri kt tingkat atas xbole tahann hahhahahaa

Nanti aku pun nak jugaaaa :p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015