Thursday, October 20, 2011

1076 : Persiapan >> Geng K.A.M.I.E di Utamakan... Siapakah?

18.10.11 saya sudah membuat temujanji dengan seseorang, tetapi sekitar 6.00pm beliau masih belum sampai di rumahnya.Jadi...... (tukar rancangan)

Lokasi 'terjah' pertama yang tak di rancang ini ialah Di Taman Kristal Heights 2. Pernah 2 kali ke sini. Rumah pun memang di tingkat 2 dan berno.2 . Woww.. banyaknya 2.


Inilah lokasi kejadian.. Ya.. ya ya.. saya tahu Tuan dan Puan rumah serta anak tuan/puan memang tak ada punyer. Jadinya ...saya naik ke rumah mereka (Risau gak kalau salah umah). Kemudian memasukkan tangan ke dalam 'pintu pagar' dan dengan sepenuh tenaga 'meluncurkan' kad untuk mereka melalui ruang - ruang terhad di bawah pintu (Jangan cuba aksi ini.. ha ha ha)

Alhamdulillah 'mereka' dah selamat menerima kiriman saya.Jom baca di sini


Lokasi ke dua berhampiran sebuah sekolah. Eh! eh... + lokasi popular di waktu malam orang membeli - belah. Kawasan tumpuan ramai ni. (Promosi jap) Di manakah?

Jom kita tengok mangsa terjahan seterusnya. Tergejut ke? Ha ha ha ha.. I Like!!!

Sian..sian... apa perasaan menjadi mangsa 'terjahan' ? Kak CT itulah dia.Tak menyempat2 i sampai umah dah post kat FB yek. Makan hati lah orang 'Bukit Indah'. Kak Lin sekeluarga. Kad u allz lambat sikit sampai ye. I gunakan perkhidmatan 'pos perlahan' he he he. Tapi dah dapat kan .. kad u allz di FB? Aci lah tue kan... Pssst... Pst... Budak2 di luar pagar sebut 'tengok atas - tengok atas' Aduh!!! dah la telinga bersumbat earphone.. he he.. Ooooo rupanya ada 'ratu' dok melambai kat balkoni.. Kelas kau anak Kak CT siapalah kalau bukan 'anak daranya - Lily' yang sekarang dalam proses pembesaran badan. Oooops!!!.. Happy Birthday Che Mat .19.10.11

Dan seterusnya menuju ke Taman Pelangi dan 'mangsanya' yang dah tahu kehadiranku...

Dlm hati Retna : Oooooh!!! Tidak.. si shai 'melangkah bendul....Eh! silap.. silap.. I dah dapat kad shai u allz ada?

Dlm hati Retna : Erm.... 19.12.12 i nak kawen juga la.Ada sesiapa nak seponser kad kawen mcm ni ke????
Oooops!! jangan marah ye Retna. Insya - Allah... ada jodoh kamu x ke mana. Semoga 'orang itu' cepat - cepatlah kan... la la la.. (Erk! siapakah?)

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Siapakah Geng K.A.M.I.E atau kekawan blogger/FB yang akan menjadi mangsa terjahan seterusnya? Nantikan cerita seterusnya.

Gembira rasa hati dapat memberi sendiri.Tapi.... apa kan daya ada juga yang perlu di kirimkan melalui 'orang lain' siapakah? Cerita ini juga akan menyusul...

3 comments:

AKO @ retna said...

asal gmbo ako macam malap je???? huhu

Sis-Lin said...

hahahaha mmg malap ghope ko la..maklum le kamera cap ayam laa.. :p

yg kak Ct tu tekejut aku...ishhh asal boleh je amik gambo terkejut ko ye shai...nnti time aku nak kena pose baekkkkk punya la..hahahaaaaa

AKO @ retna said...

kak ct tak sempat nak mekap :p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015