Wednesday, October 19, 2011

1074 : Pertama Kali di Sasana Kijang >> The End

Jom.. jom... menuju ke 'Galeri' yang menceritakan tentang Sasana Kijang.Layan je la yek!

Ini cerita tentang apakah sumber Inspirasi kepada 'Sasana Kijang'.

Rupa paras atau replika Sasana Kijang. Luas kan? Bilalah nak merasa kerja kat tempat - tempat macam ini (berangan jap!)

Kan.. kan... Sasana bermaksud pusat, bangunan atau tapak dalam bahasa sanskrit. Fuh! nasib betul.

Antara gambar - gambar yang menarik perhatian si lanser kamera 'cap ayam' aku. ha ha ha...

Macam ada je yang aku kenal kat dalam gambar - gambar di atas ini.Sapa...sapa? cuba teka.. eh! silap.. baik mengaku cepat..Dah la pakai 'baju' sama je.. he he he. Katanya photo shoot hari yang sama. kan..kan..kan..

Terima Kasih untuk pengalaman ini.Dah la masuk free.Rasa tenang sekali sebab pergi di hari 'ahad' x ada ramai orang pun.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Hargailah apa yang di depan mata dan bukannya menghargai sesuatu secara berlebih - lebihan.

1 comment:

AKO @ retna said...

TQ, next trip kita melawat Lanai plak k... tapi tu tempat utk orang2 dewasa je la yg bole masuk... hehe ;)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015