Tuesday, October 11, 2011

1063 : Kembali Serang >> Alor Star Mall + Al Hijab

Lokasi kejadian ialah di pusat membeli belah paling hampir dengan kampungku.Nama di beri ialah Alor Star Mall.Dah lama juga tak ke sini.

Pertama kali menonton wayang di sini dan di BIG Cinemas, Alor Setar Mall.

Filem pilihan ialah Al - Hijab. Mungkin kau orang suka dengan filem macam ini.Tapi bagi aku..... erm.. biasa - biasa shj. 2.5/5 bintang. Harap maaf tiada juga review untuk filem ini.

Ini poster filem Al - Hijab.Rasa menyesal pun ada.Kalau tahu.. tengok filem Libas pun x pe. Erm...

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Tiap - tiap minggu ada filem baru ini pun sebab banyak masa terluang itu yang 'tertengok' walaupun rasanya tak ada lah seseram mana.Macam tengok drama slot cerekarama pun ada juga. Erm... macam tak seram je.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015