Thursday, October 06, 2011

1059 : JJMM >> 'Serang' Tutti Frutti

Lokasi kejadian baru di buka lebih sebulan (kalau tak silap) berdekatan dengan Taman Melawati/ Taman Permata dan berdepan dengan Zoo Negara (tak ada lah betul - betul depan) atau dalam pada yang tahu berhampiran Lemang Pak Ali yang 'popular' itu.

Rupa paras Tutti Frutti yang merupakan perniagaan francais yang semakin popular di negara kita.

Kombinasi warna - warna yang menaikkan lagi seri sesebuah kedai/restoren. I like kombinasi ini.

Pertama kali ke sini? Inilah langkah - langkahnya.Senang je.Aku dulu pun tak berani juga.he he he.

Yang ini aku punya.Cantik kan? he he he.. cuba teka berapa harganya? Erm... RM 15.70 ok!

Alhamdulillah.Inilah menu makan malam hari ini.Kenyang alhamdulillah.Sangat sedap. Kau orang penah?
Ini siapa punya ni? cepat mengaku. Mahalnye.. dekat2 nak RM20. Gluuurp....

Sekian sessi Jalan - Jalan Makan - Makan dan menyerang i Tutti Frutti. Maaf pada yang lambat. Segmen ini dari jam 8.30pm - 9.00pm je. Lepas habis terus balik ke umah masing - masing.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Ke mana destinasi JJMM makan - makan lepas ini? Erm... erm.. jap2 nak fikir. (Tunggu je le..cerita - cerita bergambar yang akan datang)

1 comment:

Lea Dzahir said...

hahaha.. aku ler tu..sib baik amik strawberi + kiwi + honey dew.. hihihi.. tu yg berat tu... hehehe

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015