Wednesday, September 14, 2011

1036 : Syawal >> Suasana di No. 124 Kg Selarong Lalang Kiri

Ini adalah kawasan tepi rumah shaizhar. Ada reban ayam (Ayah saya memang sayangkan binatang + ada banyak sangkar - sangkar burung) Ada berminat? Datanglah rumah shaizhar kat kampung.

Ini pulak deretan pasu - pasu yang menghiasi laman kampung shaizhar yang tak seberapa luas tue (shj kasi gimik) nak tahu luas tak luas kena datang majlis 11.12.11 (Insya-Allah)

Ini lah rumah saya. 2 tingkat tapi yang bahagian atas memang dah tak berpenghuni sejak 13 tahun lalu yakni takkala shaizhar berhijrah ke Kuala Lumpur. Kali terakhir 'kaum keluarga' tidur di atas rumah tersebut kira - kira 5 - 6 tahun lalu sewaktu arwah 'mak' & ayah pergi menunaikan haji.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Kalau lah shaizhar ini banyak duit memang ada niat nak tukarkan rumah itu menjadi 'rumah batu' sepenuhnya.Bilakah impian tersebut akan menjadi kenyataan? 'Tuhan lebih tahu'

1 comment:

Sis-Lin said...

tak faham aku...kenapa tak guna rumah atas tu? so sekrang klu ko balik cuma tido di bawah tu aje la ye?? ermmmmm

takde anai2 ke shai??

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015