Saturday, July 30, 2011

1010 : Persiapan >> Kek Hantaran Pilihan


Wah! tajuk macam kategori anugerah je. Belasah je la. Dalam pembuat persiapan kita perlu membuat perancangan.Alhamdulillah..contoh di atas menjadi pilihan untuk hantaran di hari 'bahagia' saya nanti. Berapa hari lagi yek? 100++ hari agaknya (Malas mau kira) he he he...

Pemilik blog The PINKYBITE Cupcakes adalah orang yang di beri tanggungjawab untuk membuat cupcakes masa majlis pertunangan saya yang lalu. Nak tengok rupa sebenarnya? Jom..jom... layanz..


Sekali pandang menawan dua kali pandang aku rasa 'kecewa' dah la ada tragedi aku & cupcakes ini. Ha... Ha..ha.. Jujurnya cupcakes icing bukanlah pilihanku.Tetapi apakan daya terpaksa 'menurut' sahaja.Apa pun tulis tue bombactic la. I Like! (Belajar dari pengalaman).

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Nak order chocolate.. nak order chocolate. Kat mana yek? Bentuk masjid macam dah biasa.Kalau bentuk KLCC atau KL Tower boleh tak? Eh! tak nak la KL Tower 'pandang sebelah mata pun ku tak sudi' Wah! unsur - unsur riak.. tak sedar diri punya orang (mengutuk diri sendiri)

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015