Wednesday, June 15, 2011

966 : Panggile Kelate >> Majlis Nikah Nik Nurehan & Mohd Khairi

Dari tempat penginapan berjalan kaki ke rumah Nik Nurehan dalam 5 minit juga la. Ada jalan pintas iaitu pagar belakang tetapi berkunci la pulak.

Alhamdulillah selamat juga sampai ke kediaman Nik Nurehan awal lah juga dalam 2.10 petang lebih kurang.Rombongan lelaki pun belum sampai lagi.

Hantaran dari Mohd Khairi kepada Nik Nurehan.Simple tapi menarik dan 3 je...

Wah! 'Bikin Panas' Blackberry seh!. Aduh.. nak..nak..nak. Agak - agak shaizhar boleh dapat macam ini tak? (berangan je la dalam mimpi.. ha ha ha ha)

Jam... ooo jam jenama Tissot.Kalau shaizhar idamkan jenama Omega.Kelas tak? Kalau tak pun Bonia ke ok gak.Mana - mana pun boleh janji mengikut budgt yang di tetapkan.Tak terlalu mahal & tak terlalu murah.(Kalau nak murah RM10 boleh dapat.... kat pasar malam/PS atau Uptown/downtown.

Persalinan baju melayu lelaki & sampin.Aduh.. nak juga la.. he he he. Oh! nie mungkin baju sedodon dia org ber2 untuk Raya Aidil Adha nanti kot!. kan...kan...

Kasut & tali pinggang.Hantaran ke 5 tidak dikesan.Sudah hilang di 'bawa lari'.Cincin untuk lelaki kalau tak silap.


Tahniah untuk Nik Nurehan & Mohd Khairi.Selamat pengantin baru dan hidup bahagia hingga ke akhir hayat.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Cerita di Kelate bersambung selepas ini dengan rancangan jale - jele pulok deh!. Kat mano.. saber deh!

1 comment:

Sis-Lin said...

ann sangat cantik...
setiap kali baca dan lihat..mesti nak menangis...huwaaaaaaaa

terkilan sesangat2... :((

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015