Wednesday, June 15, 2011

964 : JJMM >> Restoran Mek Tomyam Ukay

Dah lama tak makan di Restoren Mek Tomyam Ukay Perdana.Jom lah tengok apa yang shaizhar makan?

Menu malam ini.Nasi putih + sup campur + telur dadar + udang celup tepung + ice lemon tea = RM 12.50 berbaloi kan? Sesekali makan lepas.Tengah bulan nanti kena lah 'ikat perut' he.. he .. he..

shaizhar memang suka udang.Berbaloi la melantak udang ini.Tapi sayangnya kuah sup tue macam kureng atau dalam kata lain terlebih masin dan banyak minyak.Lain kali kalau datang sini nak order tomyam je la.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Semua makanan yang kita makan mesti nak yang sedap kan?.Tetapi ianya menjadi sebaliknya sekiranya terkurang rasa atau terlebih garam.Apa - apa pun kalau dah tak sedap, tak perlulah nak terus pergi makan kat situ.Kita bakor je tempat tue.Eh! silap... kita boikot je terus. Ha ..ha.. ha..

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015