Tuesday, June 14, 2011

959 : Jalan - Jalan KL >> Zoo Negara - Episod 3

Marilah membaca..sila lah sila ambik tahu sikit ye!.Awas tau...jgn lakukkannya di Zoo

Yahooo... ada orang datang tengok 'aku' itulah mungkin kata - kata si 'orang' seperti gambar di atas.

Masa utk Flying Fox... eh! silap lak.. masa untuk menunjukkan aksi kepada 'orang' yang ramai. 1,2 ready. Cute tak 'orang' ini?

Nak panjat ke tak nak.. nak panjat ke tak... Mula - mula 'orang' ini membelakangkan dirinya atau dalam kata kasarnya 'membontoti' penonton.Ish..ish.. tak sopan tau 'orang' ini.

Ini juga 'orang' bergambar dengan latar dinding yang sangat cantik.Tetiba rasa mcm 'manis' pulak gambar ini.Seri Pengantinkah? Eh! padahal time nie belum pun gie kenduri makan 'nasi minyak'.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Cepat...cepat... dah nak pukul 11.00am.. Show time!!

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015