Friday, June 10, 2011

954 : I'M Sorry... Good Bye


Dengan ini saya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada semua pembaca blog ini. (Ada ke?) Dulu blogger ini selalu baca blog saya dan memberi komen.Tapi adakah blogger ini membaca entry2 di blog saya? Kalau baca bagus la.Atau ada blogger lain yg setia membaca entry2 blog saya termasuk di blog saya yang terdahulu termasuk di blog saya yang ini?

'Yang berlalu biarkan berlalu.. jadikan ianya kenangan & memori kisah silam yg Indah untuk di kenang biarpun tercoret episod sedih dan cerita duka di dalamnya'

Dengan berat hati menyatakan bahawa blog ini akan bersawang tanpa entry terbaru.Tidak pasti sama ada sehari, dua hari, seminggu, sebelas (11) hari atau berhari - hari.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Tak ingin blog ini menjadi sama nasib seperti blogger di blog ini wahupun blog ini (sila klik 'ini' untuk tahu blog siapakah yang di maksudkan). Tak sabar nak tunggu entry 1111 adakah ianya mampu di capai pada 11.11.11? Hanya takdir menentu segalanya.

1 comment:

Sis-Lin said...

ala....1 entry 1 minggu pun jd ler..dr xde langsung....

perkenalan kita bermula dr blog..so bt apa biarkan blog itu terus diam membisu tanpa 1 entry??????

fikir2kan renung2 kan...:)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015