Wednesday, June 08, 2011

952 : Milik Siapakah Cincin Ini?

Milik siapakah Tomei ini? Wah... merahnya kotak... siapa bentuk Love lagi. Sapa nak.. sapa nak ?
Insya-Allah ianya akan menjadi milik seseorang.Saya sudah menyatakan yang saya 'berJanji Bersamamu'. Nak tengok rupa bentuknya? Erm... sabar lah.. belum waktunya...

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R  : 11 Hari yang dinanti. Semoga kehadiran kaum keluarga dari Alor Setar Kedah dan jemputan khas iaitu Geng K.A.M.I.E akan bersama - sama di majlis bersejarahku nanti.

Berdebar - debar lah pulak.Macam nak pergi menikah.Erm.. nak pakai baju warna apa ye... putih ok x? Kaler purple yang ku miliki tue tak secocok pulak dengan pakaian Cik 'N'. Aduh!! tak kan nak beli baju baru?

2 comments:

Nik Nurehan said...

wah dh siap beli yerp. nk sgt tgk! mesti lawa. pilihan bsama ke shai ni? kekeke..

Sis-Lin said...

wahhh TOMEII....terima kasih shai..hehehehehe

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015