Wednesday, June 29, 2011

993 : Preview >> Dewan 'Majlis'

Ini adalah dewan lokasi yang dipilih oleh pihak My Tunang (Insya-Allah). Dewannya sangat luas dan konsep warna utama ialah Kuning & Biru.Kalau masuk warna merah & putih rasanya menyerlah tak?

Di sebabkan tiada persandingan.Maka meja makan untuk pengantin di rombangan pihak lagi satu di letakkan di atas pentas utama.Ok apa? Simple but nice. Tak gitu...

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Kalau kenduri kawin mesti nasi minyak kan? Kalau nasi beriyani macam tak sesuai je.Itu pandangan peribadi saya.Apa - apa pun majlis kenduri kawin di sebelah utara selalunya 'nasi ayaq' he he he... betul kan? (Al - maklumlah dah lebih 13tahun duduk KL) Dah lama x gie kenduri di belah - belah utara.Tak ada sesiapa nak jemput cheq ka?

2 comments:

.::{ uMIe }::. said...

Merah+putih+kuning = cam pelik je la.. xleh tukar yg kuning tu jd warna putih jgk ke?

deqlis said...

tema warna bendera perak nie...

lama tui tak singgah rumah merah..busy ke shaizhar??

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015