Sunday, May 29, 2011

931 : Kerana RM 500


Kerana RM 500 aku akan sampai ke Kota Bahru, Kelantan pada 12.6.11 Nanti.Insya-Allah. Terima Kasih kepada penyumbang untuk tabung kemelesetan ekonomi ini. Siapakah? Agak2 kau org siapa?
Malu tapi mahu ingin memberi tahu bahawa RM 500 tersebut ialah hasil rompakan. Ha ha ha.

Rompak siapa? Insan mana yang kena 'rompak' dan di 'rompak' biarlah menjadi tanda tanya. Apa - apa pun kerana Insan itu maka dapatlah aku menikmati RM 500 dan meneruskan niat suci dan murni untuk menghadiri hari bahagia seorang rakan blog kemudiaannya aktif menjadi sahabat di FB serta penah sekali berjumpa setahun lalu di alam nyata.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Terima Kasih untuk segalanya dan untuk RM 500 ini.

1 comment:

Sis-Lin said...

Huhuhuhu ko dh beli yek...?
Aku? kemungkinan besar macam tak jadi, abang aku tak bagi pergi sebab anak2 sekolah esoknya..tapi masih ada masa untuk aku pujuk..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015