Saturday, May 28, 2011

929 : Tak Tahu Yang Mana Satu >> Viva vs Inspira or Gen.2 ?

Impian saya supaya dihadiahkan kereta ini pada hari lahir ke 31 pada 11.11.11 boleh tak Cik 'N'

Tapi kalau dapat beli Viva kaler ni pun okie juga kan? Mana satu yek.. biru, hitam atau purple?

Kereta Inspira pun cun kan? Tambah - tambah kaler merah ini. Nampak serasi tak dengan aku?

Tapi kalau Gen.2 merah ni pun serasi gak kot dengan aku? Tak nak la warna biru.. tak tahu apasal. Macam tak masuk je? tapi....

Saya peminat Satria dulu... kini & selamanya. Dulu kala ada Satria Gti kan? Saya minat la tapi.....
dua pintu itu yang menjadi masalahnya.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Bila dah nak hidup berdua ini, kereta sudah menjadi satu keperluan. Tak tahu nak pilih yang mana satu.Nampak gayanya tunggu dan lihat sahajalah.

3 comments:

farasakura said...

satria neo la semart ^______^

shera haifa said...

inspira cantik.. xdpt mitsubishi dapt inspira pun OK lh.

shay said...

orang tua - tua kata...

"tepuk dada tanya selera"

eh betul ke...?

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015