Monday, May 23, 2011

923 : Something BIG is Back? Tapi.....


Apa kejadahhnya.....teeeet....  Bengong kan? Nak buka tengok harga pun berejam tak lepas2  juga Ini kan pulak kepada mereka yang nak membayar.Kau orang senasib dengan aku ke?

Ini semua gara - gara terpengaruh dengan rakan blogger iaitu
http://anakomak6.blogspot.com/2011/05/something-big-is-come.html  
siap bagi tahu lagi kat FB (countdown) kau hegat tahun baru dan merdeka ke nak coundown. ha ha ha.

Klik je la baca kat situ.Kau orang akau tahu ceritanya. Ada aku kisah? kan.....


Agaknya kau orang kaki jalan & terbang sana sini tue selamat pergi dan kembali semula la ke tanah air tercinta yek!. Manalah tahu pergi tak mau balik kan.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Aku nak gie honeymoon kat *tet* tapi tunggu cik 'N' seponser atau Dapatkan seponser + hadiah kawin kita orang (ha ha ha ha) sapa sanggup? Tak pe Matta Fair Sept'11 ni mau tengok destinasi hanimunan paling best. Kau orang nak ikut?

4 comments:

Sis-Lin said...

Ini le dia bila owang yg kaki jalan dah tak de dan dah x cukup duit bila buat entry...hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Kalau tidakkkk...ko lah owang pertama rebut peluang tu kan kan kan kan...hahahahaha

ADfeez said...

sama gak... tgu loading tu berejam.. hehehe... biasalah tu barng baik selalu jadi rebutan :P

Lea Dzahir said...

dia kumpul duit nak kawin la kak lin.. skali pakej honeymoon.. hehehe..

Red Giant said...

Kalo Bli, Pyung Aku Skali....

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015