Monday, May 23, 2011

922 : Plan A, B , C & D


Plan A  telah gagal dan perasaan bersyukur sangat sebab plan tersebut berjaya pembayarannya adalah hampir 2 kali ganda.

Plan B juga baru di maklumkan gagal.Puncanya tidak dapat di kenal pasti.Mungkin kerana kad besi yang tidak konsistent pembayarannya.Aduh... good bye Al-Rajhi.Mungkin bukan rezekiku.

Plan C kembali ke cik CIMB iaitu tempat saya membuat pinjaman perumahan.Insya-Allah peluang lebih cerah kerana saya akan buat re finance pinjaman tersebut.Tetapi akhirnya plan ini juga gagal.

Plan D iaitu plan terakhir yang saya ada.Dengan tak malunya saya akan bertentang mata dengan ayah 'N' sekiranya plan C ini gagal.Tapi saya berdoa semoga plan C akan terlaksana dengan jayanya.

Nampaknya ada Plan tambahan.Hanya mampu berdoa dan berharap agar ianya di permudahankan (A-Min)

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Ada hikmah di sebalik semua ini.Apa pun akan aku harunginya dengan penuh ketabahan dan kecekalan.

1 comment:

Sis-Lin said...

setiap plan ada hikmah dan duggan jika berjaya dan tak berjaya...tp aku doakan ko berjaya ye... :)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015