Friday, April 29, 2011

911 : Temui S.H.A.I.Z.H.A.R di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011


Temui saya blogger tak popular lagi glamour dengan karya pertama & terakhir saya di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011

Tarikh : 1.5.11      Masa : 11.11 am  sehingga sebelum senja.    Lokasi : PWTC

Kepada peminat saya atau pembaca blog ini yang nak jumpa saya in person dan dapatkan tandatangan saya untuk buku saya yang pertama & terakhir bertajuk "Tiada Tajuk Lagi' sila tinggalkan email anda disini atau emailkan kepada shaizhar@yahoo.com saya akan berikan no h/p kepada yang sudi berjumpa saya sahaja.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Buat masa ini ada temujanji dengan 'N' dengan adik 'N' serta Kakak 'N' pada hari kejadian..Eh! Kakak N tue bekas rakan sekerja yang sekarang ini sedang berbahagia di tempat kerja baru dan sentiasa aktif di BB dan FB. I like! Ish.. kau org ni jangan percayalah.Saya ini bukan penulis novel la. Hanyalah blogger picisan yg tegar. ha ha ha ha.(I'm sorry)

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015