Wednesday, April 27, 2011

910 : Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 >> Intro

Alhamdulillah akhirnya Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 kembali lagi.....

Macam biasa Karangkraf menjadi pilihanku.Memang meriah kat sini.Selesa dan tersusun.Tapi dengar khabar kat FB Alaf 21, ramainya manusia yang mencuri? Ish..ish... teruknya perangai.Erm....

Tengoklah sendiri.Ramai kan orang? Memang luas la dan sangat santai dan berbaloi - baloi kalau singgah ke sini.

Akhirnya novel baru ke 10 Cikgu Anis Ayuni kembali lagi.Insya-Allah akan ku beli pada kunjungan ku yang akan datang.

Kepada peminat Novelis Ramlee Awang Murshid silalah dapatkan novel terbarunya berjudul Sutera Bidadari.

Novel pertama anak novelis Norzailina Nordin dengan alaf 21 sudah berada di pasaran berjudul Nyanyian Syahdu.Antara salah satu novel yang akan ku beli (belum gaji la.. hu hu hu)

Beli harga pakej pun berbaloi juga.Jimat sangat boleh tengok ye tajuk2 novel tersebut.

Yang ini pakej untuk novel bulan Mac.Hanya novel Dhiya Zafira berjudul Hati Bergetar Rindu sudah ku miliki.

Ini pulak novel untuk pakej bulan Feb'11.Kalau ada yang nak hadiahkan aku terima je. siapakah?

Kepada peminat NB Kara boleh ke dewan utama.

Antara satu lagi yang menjadi pilihanku ialah di Telaga Biru.Kenapakah?? Lokasinya terletak di ruang terbuka berhampiran CIMB Bank

2 comments:

Ajeyy Rawk said...

assalamualaikum ..
wahh ! best nye dapat g sana .. hehe :)

p/s : check my latest entry :) :

5 Sebab Kenape matapelajaran sejarah membosankan !

Gempar !! Pocong melompat di KB Mall !

ummi hannaluqman said...

bestnya.....dah lama xbaca novel.... anis ayuni,aisya sofea,nor zailina nordin ada gak penulis2 baru yg best ceritanya.....kalau dah baca novel....sanggup sampai pukul 4 pg...hihi...

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015