Wednesday, April 20, 2011

905 : Bila 'dia' ingat >> Kisah Silam


Ish.. ish.. buruknya rupanye. Rasanya aku tak seteruk gambar dia atas. Cuba aku bengang bila 'dia' suka nak sebut - sebut Encik Kisah Silam.Ada aku sebut pasal kisah suka duka aku bercinta dahulu kala? Kenapa nak dikenang benda yg lepas

Kenapa aku bengang ? Kerana yang berlalu biarlah berlalu kehidupan harus di teruskan (ce waaah)
Bukan aku tak penah bagi tahu. Tapi tak apalah harap ianya menjadi peringatan bersama. (poyo aku ni)

Kenapa harus takut pada bayang - bayang sendiri ? Pada diriku kena kuatkan semangat dan hadapi kenyataan serta teguh dengan pendirian demi masa depan yang gemilang dan cemerlang .

Bengong la orang yang menggangu orang lain tu.Cubalah mulakan hidup baru dengan membina rumah serta tangga sendiri dan tidak cuba merobohkan istana yang 'dia' bina bersama aku. (la la la)

Tukar no h/p ? Itu bukanlah penyelesaian terbaik.Apa pun semuanya terpulang pada diri sendiri.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Fuuuuuh.... rasa lega sebab dapat luahan perasaan di sini. Pada 'dia' i ok je. Buatlah apa yang terbaik.

3 comments:

Sis-Lin said...

Ishhh mcm2 le dugaan dan cubaan ko ni..tu baru merisik..belum jd kerisik..huhuhuhu

Apa2 pun i ok aje...hehehehehhe

NoRMa aZurA iSMaiL said...

ntah...xperlu la nak kaco hidup org laen lagi...cari la orang laen law da terang2an dia da ader org laen

Nik Nurehan said...

ha tu la lin. lum kata nk nikah mcm an neh. sabar ye shai! biasa la dugaan. nk test shai & si dia la tu. nk tgk skuat mana kamu bdua.

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015