Tuesday, April 12, 2011

888 : Aku Sudah >> Merisik

Seperti di janjikan kepada mak cik purple yang skrg dah jadi pasukan kompang Geng K.A.M.I.E aku tau dia happy dengan berita ini begitu juga adik - beradikku, ayah & mak cik ku (mak tiri) mak saudara, sepupu sepapat &  kaum keluarga seterusnya kekawan yang rapat mendekat dan bukan menjauh.

Nak sangatkan tengok gambar rumah. Tue gambar bumbung.. ha ha ha.. Sesat menyesat juga la sebelum sampai ke sana untuk pertama kalinya.

Perasaan aku? Jika ikhlas dan betul - betul hendakkan sesuatu perlulah bersungguh - sungguh dan merancang hari - hari mendatang dengan sebaiknya.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Ada apa dengan 11.11.11 dan 11.12.11?? Insya-Allah semoga apa yang di rancang menjadi kenyataan (Kita hanya merancang tuhan yang menentukan)

3 comments:

Nik Nurehan said...

tahniah shai. smoga yang dirancang itu mjadi knyataan & bjalan lancar. insyaALLAH :)

* tumpang gembira! ;)

Sis-Lin said...

Tahniah adik ku Shai...
Takkan lari gunung di kejar..klu NIAT kita ikhlas dn jujur dlm berkawan/bercinta..insya'allah semuanya akan berjalan dgn baik...

apa2 pun bgtau comfirm tarikh tu awal..kang tkt bertindih je..mak lum le hujung thn tu, anak2 semua exam...

Carneyz said...

Tahniah Shai! :) Kiteorg tumpang gumbira...

psst... nk join kumpulan kompang gak boleh? :p hehe.

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015