Thursday, April 07, 2011

884 : Menang Lagi .... Dan Hadiah pun sampai...

GKSB blogger aktif di utaqa tue.. Memang glamour la GKSB ini.Aktif bergathering segala macam (terima zaman2 aku dulu) Menang hadiah saguhati dan merupakan kejayaan ke 26.

Kejayaan ke 27 ialah menang no 2. senyuman paling menawan.Pertanyaan di sini senyumanku menawan kan? Mestilah kan...kalau tak macam mana penganjur tak tertawan.kan..kan.. sehingga berjaya menawan hati dan perasaan Cik 'N'.

Hari isnin seringkali menjadi hari bertuah untuk saya.Adakah isnin berikutnya 11.4.11 akan terus menjadi hari bermakna buat saya?

Hadiah bookmark.Tq ye penganjur

Hadiah kemenangan ke 12.Contest Besaday Kad Untuk Safiyya

Ini pulak hadiah kemenangan voucher Rasa Mas.Ada sesiapa nak ikut?

Frame handmade TQ ye penganjur.Adala lagi satu hadiah frame juga tetapi gambarnya telah di delete. he he ..

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Dah seminggu tak blogwalking memalam. (siang lagi la tak sempat) dan selama tempoh itu tak joint mana - mana contest di sana sini.Hu hu hu... Masa sangat mencemburui diri ini sekarang ini.Kerja pun berlambak - lambak nak kena siap.

4 comments:

Farhanah Mokthar said...

wahh,bestnya. apa rahsia menang contest ?

Sis-Lin said...

purple la hadiahnya...boleh bg kat i x? muahahahahahhaha

deqlis said...

wah!! byk menang nieh...
yg sama menang contest yg rasamas tue.. tp deqlis dpt 4 keping jer...
shaizhar byk tu..mesti tempat kedua tue.... tahniah2x..:-)

✿ milly molly ✿ said...

sronoknye! murah rezeki..
i bru 2kali menang topup je, huhu

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015