Wednesday, April 06, 2011

882 : Aku Yang Kecewa

Aku yang kecewa
Aku rasa hampa
Aku begitu merana
Menerima perkhabarannya

Bukan aku marah
Jauh sekali terasa hati
Tetapi sesuatu telah aku rasai

Apakah perasaan itu?
Kenapa aku harus begitu?
Akhirnya aku terima dengan redha

Mesti ada rahmat di sebalik semua ini
Pasti ada sesuatu yang di rancangkan untuk 'kami'
Aku akhirnya menerima tanpa rela.

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Akan pulang ke Kampung juga hujung bulan ini TETAPI.... seorang diri je. Sekian harap maklum.Wahai sepupuku : Nak singgah menumpang kat Ipoh boleh?

1 comment:

Penyair SenjA said...

hidup tak selalunya indah
kita yang bertanggungjawab untuk membuatkan ia lebih indah
semuanya bergantung kepada apa yang kita mahukan
dan tentunya apa yang telah dirancang oleh ALLAH buat kita

salam hati sahabat...;)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015