Tuesday, April 05, 2011

874 : Tersesat di Melaka Wonderland

Perhentian seterusnya ialah di Melaka Wonderland Theme Park & Resort di Ayer Keroh, Melaka.

Inilah harganya antara RM 26.00 - RM 30.00 seperti diatas untuk dewasa.Tengok jangan tak tengok. Eh! silap.. jomlah datang dan rasa sendiri pengalamannya.

Di rasmikan pada 15.5.2011 bukan 2011 dah nak hampir setahun ianya beroperasi.Alhamdulillah diriku sudah sampai di sini.Walaupun.... (datang menyinggah je.. tak kuasa nak bermandi manda tengah hari terik kan.)

Tak percaya ke? ha ha ha.. tadi kat zoo tak de gambar diri sendiri yang boleh dipaparkan. Ini kira gambar terbaik dari ladang la.Ok tak? Manis kan? Weeeek...ok what.. bukannya aku menipu.Kenyataan kan.. dari umah melalui Selangor - Negeri Sembilan dan kini di Melaka. Ke mana selepas ini?

3 comments:

AKO @ retna said...

eh eh baru ker???
aiyo siyes x tau pung....
nampak gaya kena cuba pegi ni.

dilazfamily said...

salah taip tu 15.5.2010 kan
saya pun tak pergi lagi, padahal duk melaka jer

Sis-Lin said...

wekkkkkkkkkkkk...hahahahahhaa

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015