Thursday, March 17, 2011

820 : Bloglist ZahirulOnline 2.0 2011


Klik SINI

1. Buat satu entri mengenai segmen ini...bertajuk 'Bloglist ZahirulOnline 2.0 2011'

2. Letakkan banner diatas dalam entri anda...

3. Jawab soalan cepumas: 
>Siapakah Inspirasi anda dalam dunia Blog?
>DAh berapa lama anda berblog..???

4. Like Page Blog ZahirulOnline ye....tapi, tak pakse...

5. letakkan link entri anda didalam komen entri ini k... ^__^

tu aje, cukup mudah.... Jadi, apa tunggu lagi??
Jom Join dan ajak yang lain join sekali....~~~
Jawapan saya :
Saya berblog sejak Disember 2004 dan kini berusia lebih 6 tahun. (Dah masuk tadika pun). Sumber inspirasi saya beblog pada 2004 ialah bekas kekasih hati saya. (titik) Walaupun dia tak ajar saya bagaimana nak buka blog tapi akhirnya saya belajar sendiri walaupun tak sepandai mana dalam arena berblog ini.Blog pertama saya ialah di blogdrive (wujud lagi ke skrg?)

Jawapan ke2 adalah pada jawapan di atas dan saya penah mempunyai beberapa blog termasuk di blogspot (mengunakan nama saya  + tempat kerja lama) dan kemudiannya berpindah ke blogsome (wujud lagi ke skrg?) Apa pun saya setia kini dengan blogspot dan berharap satu hari nanti impian saya untuk mempunyai bog di (dot com) akan menjadi kenyataan.

1 comment:

^aNgRiAni^ said...

lama x 'jumpa' :-p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015