Wednesday, March 30, 2011

854 : S.H.A.I.Z.H.A.R >> Saya tak Romantik

Sejam satu enrty sejak sebelum 8 pagi tadi. Giler ke? Ha ha ha.. hari ini mood update blog dengan harapan dapat mencapai 1000 entry pada 19.6.11 boleh?

Saya tak romantik? Ye ke?? Pada pandangan saya. Ewaah... tetiba sopan santun menjadi saya? Ye saya rasa saya tak romantik kerana......

Tak perlu mengeluarkan kata - kata sayang, cinta kasih kalau tidak tahu menjaga hati dan perasaan orang lain.Mungkin di lahirkan sebagai anak bongsu membuatkan saya pendiam dan jarang membuang masa dengan perkara - perkara tidak berfaedah.Saya bukanlah kaki rambu, keluar malam hingga ke subuh hari dan berlepak king kong di mamak bercerita pasal bola sepak, kereta dll berkaitan lelaki.

Adakah menjadi lelaki tidak merokok membuatkan saya menjadi tidak romantik? Bacalah antara entry dari blogger tentang cerita ini.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015