Wednesday, March 30, 2011

852 : Jemputan >> Kembali ke Kg Selarong Lalang Kiri

Insya-Allah hujung bulan April 2011 sehingga 2.5.11 aku dan 'dia' akan berkunjung ke Kg. Selarong Lalang Kiri di Alor Star/Setar kat negeri Kedah Darul Aman.

'Awak' saya kena minta izin ngan Tn Hj dulu ke? Hu hu hu... jap..jap. dari KL menuju utara nak naik apa yek? Kereta? Oiii saya mana ada kereta. Naik keretapi nak? Mudah, jimat dan murah.. he he he.. ambik yg tidur ok gak. Kalau naik bas.. erm.. sakit badan. Apa?? naik kapal terbang.. alamak!! kena beli kat Air Asia la murah sikit.Ke awak nak belanja? he he he.

Ada apa di Kg Selarong? Ya la.. mestilah balik jumpa ayahku dan mak tiri yang dah lama tak bertemu. Selain bertentang mata dan menunjukkan calon menantu niat utama aku mestilah nak mengunjungi pusara bonda + gie umah mak saudaraku. Rindunya...dah lama tak balik kg. so mcm mana, ok tak? Cadangan di terima atau di tolak ni?

3 comments:

aDisH.sHidA said...

KAT AREA TANDOP..HEHEHE...

AdiaLuze said...

Waaa ... Semoga segala2nye berjalan ngan lancar selancar2nye yeee ;)

Edat_Uzair said...

abg cik!! btoi ka nk bwk balik calon isteri? ermmm....kn balik kg la time tu...hehehehe

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015