Wednesday, March 30, 2011

850 : Good Bye >> Sri Baiduri, Ukay Perdana

Hasil cetak rompak dari mudah.com

Berat rasa hati nak melangkah pergi
Tapi apakan daya aku terpaksa.....

Good Bye >> Sri Baiduri Apt, Ukay Perdana
Aku akan menjualmu sedikit masa lagi.
Ada sesiapa tahu mana - mana syarikat yang nak membeli rumah/apt?
Aku kurang arif dan risau takut tertipu.
Eh! kalau 'bakal mertua' membelinya ok gak
Duit keuntungan tu boleh buat hantaran/persiapan/kenduri kawinku nanti 11.11.11
boleh tak? (sambil tersipu - sipu malu)
Untuk masa depan, aku memilih untuk pindah ke E-11-11. Cantik kan no tue?
Biarlah orang nak kata aku basuh kaki ke jari ke tangan ke.Ada aku kisah.
Janji 'dia' sudi menerima kehadiranku. Boleh cik 'N'? Melampau ke permintaan ini?

Kata S.H.A.I.Z.H.A.R : Kita hanya merancang tuhan yang menentukan

1 comment:

Sis-Lin said...

wahhhh nak jual rumah ka????/
nape x tanya kat dilla ke...kot2 dia ada nak beli kan..kan kan..

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015