Tuesday, March 29, 2011

843 : Seikhlas Cinta Ini >> Terima Kasih

Alhamdulillah tak putus - putus mendapat hadiah.He he he...bukan sekadar kurma & kekacang itu ( apa namanya yek?) ada juga cokelat yang sangat sedap sehingga memberikan 1001 rasa kenikmatan.Ada juga key chain daripada dubai dan set tali leher warna biru (i like!!) bila leh pakai yek! Ooooo tunggu dapat kerja dengan 'bapa mertua' punya company.he he he.. (sambil angkat tanggan dan berdoa .. semoga di makbulkan A-Min)

Hadiah seterusnya ialah beg + sejadah = 2 in 1. Boleh di bawa kemana sahaja terutama solat jumaat. Terima Kasih 'N' sebenarnya dia baru balik dari menunaikan umrah di tanah suci.Sekian jangan tanya lebih - lebih. Terutama mak cik purple. ha ha ha ha (dia baca ke blog aku yang tak popular ni?) Ya la... siapalah aku? ha ha ha..

1 comment:

Sis-Lin said...

weiii aku baca ni weiiii...
Nape? takut aku mintak hadiah tu eh??? hahahahaha

Pssttt ada x untuk aku??? kakakakakah

Ooooo gi Umrah rupanya..Aminnn mybe 'N' doakan jodoh kowang berdua..Aminnnnn

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015