Wednesday, March 23, 2011

828 : Berpisah Jua!! > Good Bye... selepas 1tahun

Setahun sudah berlalu.Dek kerakusan ku...keganasan ku serta ketidaksabaranku (- rosak bahasa!!!
My cik adik manis bernama beruk band jenama En. C telah disahkan 'mampus'. Peristiwa bersejarah ini telah menyebabkan hampir seminggu lamanya aku tidak dapat online secara suka suki dan gembira serta riang ria di malam hari.

Aku kecewa.... sangat hampa atas kecuaian diri sendiri.Nasib baik hujung minggu tersebut aku tidak berada di rumah dan membawa diri pergi jauh dan menjauh dengan Cik adik manis yang sudah jatuh timpa tangga.Patah sudah kasih sayang ku kepadamu.Akhirnya berpisah jua....Good Bye!! Aku akan madukan dirimu.Maafkan aku... I'm Sorry..

2 comments:

Sis-Lin said...

pakai je P1 Wimax..hahahahahaha

shay said...

macam mana la boleh patah sampai macam tu...?

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015