Tuesday, March 22, 2011

823 : KAMIE melanggar TODAK

KAMIE makan - makan sambil melanggar Todak dan berjumpa 'orang asli' . Lokasinya di selatan tanah air. Kat sini dan sini tapi kat sini macam tak berupdate je cerita ceriti ini.Oooo aku je terlambat buat cerita ini.

Suasana KAMIE sebelum melanggar TODAK.Pertama kali aku ke sini.Macam biasa, beraksi sebelum makan.

Sayur Kangkung - RM13
Rasa sikit je.Ok la.

Ketam Telur masak black pepper.
Puas makan sebab isi ketam yang tebal dan banyak.
Terbaik dari ladang.

Siput gong gong.
RM13 sepinggan. 
Maaf aku tak makan siput menyiput

Sayur baby kailan. - RM13
Rasa sikit je..

Ikan siakap masak stim Hong Kong style.
100g/RM4


Sedap! (- sedap sebab makan free.. la la la
Memang pebret klu masak stim ni. (- biar betul AKO?? tetiba stim.. ha ha ha.. Oooops!!

Ketam Laut masak pedas. (- ada ke ketam darat? Eh! bukan ketam ada kat darat juga ke?

Dah lama tak makan ketam. Isi padat sebab bulan penuh?

Udang masak nestum
100g/RM8

Bole laaaa tapi ako lagi suker klu udang tu goreng tepung or masak marjerin. Nyummm....
Udangnya sedikit tidak fresh.Macam dah 'lembik' sikit tapi still ok!

Ikan Kerapu masak 3 rasa.
Perghh hingga menjilat jari jemari ku.
100g/RM8

Ya! memang aku suka ikan kerapu dan isinya sangat sedap la.
Sumber gambar dari JJCM - Restoren Todak @ AKO

1 comment:

Sis-Lin said...

makan FREE mmg sedapppppp! lalalalalla

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015