Tuesday, March 01, 2011

784: Cinta SMS vs Cinta BLOG

Aku & Dia... Walaupun jauh tapi terasa dekat.Sehari dua ini mood aku memang 'kureng' .Pertamanya dah la hujung minggu duduk rumah je kerana belum bergaji.Hujung bulan baru gaji masuk.HP pun dah masuk air tak top up lagi.Esok kot! Pagi tadi nak keluarkan duit kat ATM tiba - tiba tak boleh pulak. Aduh! macam - macam dugaan.

Insya-Allah dalam 1 bulan lagi aku akan terus melangkah ke hadapan dan tak akan pandang belakang lagi.Kalau ditakdirkan aku kecundang lagi.Maknanya hiduplah aku sendiri selama - lamanya.

Ya. 'dia' kembali berblog.Dulu dia penah ada blog.Dia menjadi pembaca blog aku yang setia. Aku hargai kesetiaannya.Semoga dia akan setia bersamaku sehingga ke akhir hayat.Kini aku tahu segalanya aku.. dia dan sesiapa sahaja yang bergelar sebagai blogger akan luahan segala isi hati dan perasaan di blog mereka.

Tak sabar nak hiburkan diri sendiri pada malam ahad nanti.Hadiah untuk diri sendiri. Sempena apa? Tunggu jalah cerita ceritinya di sini.

Layan je la..

2 comments:

Ted said...

insyaALLAH akan kekal. Cepat2 kan kalau mende baik ye bro.hehe

Pandu Ari said...

insyaAllah...kekal

paket wisata jogja murah

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015