Wednesday, March 02, 2011

789 : Contest Aku & Kucing

Sticky Post sehingga 2 March 2011
Entry baru dibawahnya

 
  

Syarat- Syaratnya  

1. Wajib follow blog ini My Shaizhar Blog Contest serta blog utamaku di shaizhar 
Beritahu no follower bagi setiap blog2 di atas.
2. Entry bertajuk -) Contest Aku & Kucing (dengan sedikit cerita *seperti dibawah ini)
3. Gambar mestilah dirimu dengan kucing (Aku & Kucing punyer contest namanye) 1 je dah cukup
4. Tag seorang kawan untuk turut joint sama contest ini *kalau lebih lagi baik
5. Letak banner di side bar dan atas entry *wajib berserta link terus ke entry ini
6. Tinggalkan penyertaan id follower dan url untuk entry contest tersebut di ruangan komen

Note tambahan: Kalau takut kucing hidup.Boleh ambik gambar dengan patung berbentuk kucing, poster kucing, key chin kucing dll termasuk replika kucing di Sarawak *cth (Yg kreatif dan menarik dan tertarik akan menang la....)

Mangsa Tag entry ini ialah :-
*Nik Nurehan
*Shida Ghazali
*Nana 
*Cute Mum
*Mama Zhafran
Hadiahnya
1. Hadiah utama RM30 topup (celcom/maxis/digi)
2. Cabutan bertuah untuk Lucky Draw follower blog My Shaizhar Blog Contest hadiah RM10 topup (celcom/maxis/digi) 

Jadi hadiahnya ada 2 in 1 sempena kelahiran blog baru ini pada 02.02.2011. 

Cth contest tersebut seperti ini. 

 Aku & Kucingku bernama Memey.Si kucingku sangat manja dan di lahirkan pada tahun arnab.
Aku sayang Memey kerana cinta Memey sehingga keakhir hayat. *contoh mcm ni le

2 comments:

Dda Ly said...

gud luck ye dlm contest nih..:)

http://laydie-dda.blogspot.com

Nurul Afifah said...

xminat kucing~

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015