Saturday, February 19, 2011

765 : Dua Puluh Tentang Itu Ini

1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu
Menonton Anugerah Sri Angkasa secara langsung di TV2

2. Dua jam yang lalu
Dinner di Restoren berhampiran apartment sambil di hidangkan dengan makanan & minuman serta siaran Red Carpet Anugerah Sri Angkasa secara langsung dari Astro Prima

3. Anda suka
Contest/Lucky Draw & GA (- hobi terbaru
blog baru saya di buka 2.2.11 di

4. Minggu lepas
Berlibur dan mengembirakan hati bersama Geng KAMIE di Johor Bahru

5. Tiga lagu yang boleh dengar berulang kali.
Yg terkini la
Pawana - Ziana Zain
Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali
Sedetik Lebih - Anuar Zain

6. Tiga binatang yang anda tidak suka
Ular
B*B*
Hanj^ng 
(ke2 kebawah tu HARAM wooo)

7. Lima fakta tentang anda.

satu -) Blogger tegar
dua -) kaki wayang
tiga -) suka jalan2 dan libur sana sini
empat -) giler contest/lucky draw & GA
lima -) jarang balik kampung

8. Tahun depan mungkin
bergelar pelajar, suami & bapa (A-Min)

9. Saya tidak reti
Tukar tayar kereta/motor/basikal (- sebab tak penah cuba

10. Saya pandai
Beblog sejak Dec 2004

11. Kawan saya
tahu yang saya memang 'perahsia'

12. Saya ada
My Blue's kaler Biru

13.Saya seorang
Pekerja selama lebih 13 thn

14. Adik saya
tiada (tunggu kehadiran adik ipar)

15. Saya tidak pernah bosan
Online
Berlibur
Berblog & FB

16. Bilakan kali pertama anda bercinta
2000, ketika cinta mula berputik

17. Perkara yang selalu org tak percaya tentang anda.
kononnya saya banyak simpan RM tapi.......

18. Saya rindu
Anak - anak buah saya terutama yg nun jauh di Kota Kinabalu Sabah

19. Saya tak sabar
Nak kawin.Insya-Allah (11.11.11) *jgn tiru

20. Lima laman yang selalu anda layari.
Blog sana sini
Facebook
Jobstreet.com
Youtube
Online newspaper

Tamat. Habis. End. 
Siapa nak buat di persilakan.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015