Wednesday, February 16, 2011

757 : ~Giveaway AKU ada KAMU bersama FAZILZURA~..


senang jek nak join... 
syarat2 nye : 

1) WAJIB menjadi FOLLOWER ku, kalau x cmner uols nak tau uols menang ke idok kan... 
Followers ke 228
2) Add link blog FAZILZURA ke blog uols...& tepek banner kat sidebar korg (kalau xdak, outomatik penyertaan uols BATAL)
Done
3) Story skit pe yg uols suke kt blog FAZILZURA nih & story psl anak2 uols (nak jgk tau telatah anak2 uols).. Done
 
Pertama kali ke blog FAZILZURA dari gambar ku lihat beliau memiliki sebuah keluarga bahagia dengan kehadiran seorang putera lelaki Muhammad Akil Khairy namanya.Puteranya bakal menyambut ulangtahun ke 4 pada 16 Mac 2011 ini. *Happy Birthday

Bagi saya header blog FAZILZURA sangat cantik dan menarik serta mengambarkan beliau merupakan seorang isteri dan ibu.Perkahwinanya dengan Ahmad Fazil telah menghampiri tahun ke 8.Doa dan harapan saya semoga ikatan mereka ber2 suami isteri berkekalan hingga ke akhir hayat.

Blog FAZILZURA sangat tersusun dan kemas bagaikan sesuai antara perabot dan ruang - ruang yang ada di terataknya.

Apa yang aku tak suka? Eh! tak baik tak suka blog orang. Semoga Zura terus menjadi blogger tegar sepertiku.

Telatah anak? Erm... saya belum berkahwin jadinya belum memiliki cahaya mata atau zuriat dari  darah daging sendiri.Tetapi saya memiliki 11 orang anak buah. 8 Lelaki dan 3 Perempuan.Setiap seorang dari mereka memiliki sikap tersendiri.Memiliki keistimewaan juga kekurangan.Namun saya sayang anak2 buah saya.Kini kehadiran FB telah mendekatkan saya dengan anak2 buah yang tinggal nun jauh di Kota Kinabalu Sabah.



Gambar keluarga abang ke2ku. Shafirol dan anak - anaknya. Shazatul Azira (15), Shazaril Naiem (12), Shazarif Afwan (9) dan Shazanis Najwa (6).

4) Tepek link entry uols kt entry ni mengguna kan tajuk ~Giveaway AKU ada KAMU bersama FAZILZURA~..beserta nama & email uols (sonang FAZILZURA nak send email kalau uols menang) Done

5) SANGAT PENTING..entry hanya bley di buat dlm BLOG PERSONAL uols SAHAJA (xnak blog2 special tuk giveaway tu yek..serabut nak view)
 senang kan ??? Done


TOP 3 akan di pilih oleh juri jemputan FAZILZURA... 
& akan dpt hadiah dlm gambo tu.

TARIKH TUTUP ada lah pada HARI LAHIR AKIL = 16 Mac 2011 (5.30 ptg)

3 comments:

niesz said...

hehe..gud luck awak.. :)

gilastats said...

ala... dh tutup ker....

fazilzura said...

Salam Shaizhar ,

TQ cz sudi join GA dr zura

tungu result bln mac nnt yek

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015