Thursday, February 03, 2011

749 : Bloglist Terjah Bangku Kosong

===============================
Entri Khas: Bloglist Terjah Bangku Kosong
===============================

Salam semua.
Perasan tak? saya dah kosongkan 2 kolum di bawah blog ini - 2 kolum tersebut adalah kolum terjah saya, saya memang suka terjah blog orang lain .... tengok2 apa yang patut dikongsi. Dan sudah tentu, saya berikan backlink kepada blog tu. So dah kosong ni .. saya nak carilah sapa2 yang berminat nak masuk dalam bloglist saya tu ... sapa yang minat saja .. tak minat tak apa.

Bloglist ni ada 2 kolum - bermakna saya kasik lelaki satu, pompuan satu. Dan setiap bloglist diberikan ruang untuk 30 blog. So semuanya ada 60 blog. Kepada yang berminat, saya cuma minta satu perkara saja. Buat entri mengenai "Bloglist Terjah Bangku Kosong", letakkan badge atau banner entri ni dan link ke entri ini. Mudah je kan? Dah buat .. tinggalkan link entri tersebut kat ruang komen yer.

Ok ... saya buka sehingga tercapai 60 bloglist yang saya nak, tolong nyatakan lelaki ke perempuan ehhh .. sebab kadangkala saya ni buta gender skit bila berada dalam dunia siber .. :). 

____________________________________________________

 Nama di beri : Shaizhar Bin Abu Bakar
Jantina : Lelaki
Status : Blogger Tegar

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015