Wednesday, February 02, 2011

744 : Ciri - Ciri Wanita Idamanku >> Kaukah Isteriku?

 11 ciri-ciri wanita idaman sebagai calon isteri kepada S.H.A.I.Z.H.A.R :

1. Bertudung. (sebab aku x bertudung)
2. Tidak terlalu tinggi. (biar sama tinggi)
3. Pandai memasak. (sebab aku pandai makan je)
4. Gaji tak terlalu tinggi. (sebab gaji aku tak terlalu rendah- sedang2)
5.Byk ckp tapi tak terlalu laju (sebab aku kurang cekap/pendiam)
6. Orang Utara (kedah/penang/perlis/perak) *tapi kalau jodoh ngan org negeri lain pun nak buat mcm mana
7. Blogger atau aktif FB (kerana aku adalah blogger tegar dan aktif hari2 di FB)
8. Boleh menerima diriku seadanya (baik buruk aku kena terima dengan redha)
9.Seorang yang suka membaca buku terutama novel (kat rumah aku ada beratus novel)
10. Peminat teater muzikal dan kaki wayang (kerana itu hobi terbaruku)
11. Suka berlibur dan melancong dalam negara (kemudian ke luar negara ye)

1 comment:

Ted said...

hehe, bro, takleh ke isteri gaji besar dr bro?

aish, ni ada org hantar resume blom ni

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015